مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

مزایای شغلی عجیب کارکنان شرکت های تکنولوژی

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ

غول های تکنولوژی به امید اینکه کارمندان راضی وبی تنش، کارایی بالاتری داشته باشند، دائما مزایایی را به آنها ارائه می‌دهند.

1- سفر ... بر عهده آنها
هواپیما، قطار یا اتومبیل کدام را انتخاب می‌کنید، برخی از شرکت‌ها شرایط سفرهای بی‌دردسر را برای کارکنان خود فراهم می‌آورند. شرکت "گوگل" در حین ماموریت‌ها، خودروهایی به صورت رایگان در اختیار کارکنانش قرار می دهد، شرکت نرم افزاری"Uber" خدمات نامحدودی در زمینه تعمیر اتومبیل عرضه میدارد وشرکت‌های "Eventbrite" و "Zynga" هزینه رفت و آمد ماموریت‌ها را پرداخت می‌کنند. اما عالی‌ترین مزیت در زمینه سفرها، از سوی شرکت "Airbnb" است، که سالانه مبلغ 2000 دلار به کارکنانش پرداخت می‌کند، تا به هر نقطه از دنیا که مایلند، سفر کنند.

2- تعطیلات نامحدود
شرکت های Automattic, Pinterest, Zynga, Ask.com Yammer و Twitter، تعطیلی کارکنانش محدودیت ندارد. معرکه میشه!

3- وعده های غذایی روزانه
وقتش نشده برای ناهار از پشت میزتان بلند شوید؟ یا برای صبحانه؟ و یا حتی شام؟ نگران نباشید! غذا و تنقلات رایگان در شرکت‌های تکنولوژیکی پیش پا افتاده ترین مزیت آنهاست.(به نقل از نیویورک تایمز)

4- تسهیلات در محل شرکت
بسیاری از شرکت‌ها، خدماتی را در محوطه شرکت ارائه می‌دهند که کارکنان به بهانه کار شخصی از شرکت فرارنکنند، شرکت‌های "دراپ باکس"،" فیس بوک" و" گوگل" آرایشگاه دارند. شرکت‌های " فیس بوک" و "گوگل" حتی به مرکز خدمات درمانی مجهز هستند و به کارکنان خود خدمات خشکشویی هم ارائه می‌دهند.

5- شرکت‌های دوست‌دار حیوانات خانگی
هر روز حیوان خانگی خود را به محل کار بیاورید! شرکت " Airbnb"، "گوگل"، "پینترست" و"Eventbrite" همگی به کارکنان خود اجازه می‌دهند که حیوانات خانگی خود را به شرکت بیاورند.

6- تناسب اندام رایگان
سلامتی هم به اندازه شاد بودن حایز اهمیت است. بسیاری از شرکت‌ها خدمات سلامت را برای کارکنانشان فراهم می‌کنند که اغلب امکاناتش از امکانات بهترین باشگاه‌ها هم فراتر است. کلاس‌های یوگا در شرکت‌ "Airbnb" و هفته ای دو بار ورزش دو میدانی در "پینترست" برگزار می شود و شرکت" گوگل" استخرهای شنا را برای کارکنان فراهم کرده است.

7- بازی، بازی، بازی!
بازی در دفتر شرکت "Kixeye"؟ عالیه! هاکی بزرگسالان در شرکت" گوگل"؟ حتی از این هم بهتر! تیم لیزرتگ "دراپ باکس"؟ چه جالب!

8- محصولات تکنولوژیکی
بعد از دو سال کار کردن برای شرکت "اپل"، شما مشمول 25 درصد تخفیف در بهای کامپیوترها می‌شوید، و بعلاوه بسیاری تخفیف‌های دیگر در سرتا سر دوران تصدی شغلی. در شرکت "دراپ باکس"، کارکنان می‌توانند کامپیوتر شخصی خود را سفارش دهند و شرکت "اتوماتیک"، به کارکنانش مبلغ 2000 دلار جهت ساخت دفتر کار در منزل پرداخت می‌کند.

9-چرت نیمروزی
بله، درست خواندید. شما می‌توانید درشرکت "گوگل"( و روزنامه هافینگتون! ) چرت نیمروزی بزنید، بدون اینکه توی دردسر بیافتید.

10- ساعات شاد
بعضی جاها مثل "سیلیکون ولی"( Silicon Valley محل تجمع شرکت‌های کامپیوتری در نزدیکی سانفرانسیسکو) ساعت 5، ساعت شور و هیجان و فریاد است. شرکت های "Thrillist"،"Yelp" ،" TripAdvisor" و "گوگل" فقط نمونه ای از شرکت هایی هستند که بعد از ساعت کاری، در محل کار، نوشیدنی رایگان سرو می کنند.

social code موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
محمد عباسی

نظرات  (۲)

۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۵۰ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خوب  بود ولی عالی نبود ....
پاسخ:
جرا
خدایا جور کن بریم اونجا کار کنیم
محل کار نیست که لامصب بهشته، بهشت...
پاسخ:
اره واقعا همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">