مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

صفحه کلید مجازی بهانه ای برای استفادهاز لیزر

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

شرکتcelluon نسل جدیدی از صفحه‌کلیدها را معرفی کرده که با استفاده از اشعه لیزر و تولید یک کیبورد مجازی، کاربران را قادر به تایپ کردن می‌کند.


در این کیبوردها اجزای واقعی وجود خارجی ندارد و اغلب ویژگی‌های یک کیبورد با بهره‌گیری از اشعه‌ لیزر که به یک سطح پرتو افکنی می‌کند، تولید می‌شود. برترین مزیت این کیبوردها اشغال فضای کم است. از دیگر ویژگی‌های این ابزار می‌توان به سازگاری آن با کامپیوترها و موبایل‌ها توسط درگاه USB و تکنولوژی بلوتوث اشاره کرد.


استفاده از لیزر در این دستگاه این امکان را به کاربر می‌دهد که روی هر سطحی از جمله سطوح ناهموار نیز بتواند از این از امکانات دیگر این دستگاه میتوان گفت: این محصول از لحاظ امنیتی بسیار کاربردی است وهمچنین با اکثر سیستم‌عامل‌های مطرح از جمله ویندوز هفت سازگار است.

شرکت Celluon با اضافه کردن صدای تایپ در هنگام تایپ کردن سعی کرده تا این صفحه کلید و نوع فعالیت آن با صفحه کلیدهای معمولی شباهت داشته باشد.

این محصول برای اولین‌بار در نمایشگاه الکامپ در غرفه بازار رضا به نمایش گذاشته شد و در حال حاضر با قیمت500هزار تومان به فروش می‌رسد.

نظرات  (۱)

بسیار عالی بود اقای عباسی  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">