مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

مهندسان : دنیای مکانیک و مکاترونیک

فعالیت در حوزه مهندسی مکانیک ومکاترونیک وامور وابسته

فراری از جنس چرم

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ب.ظ

فراری از جنس چرم 

معمولا اجناس چرمی اجناس بسیار گران قیمت و با کیفیت هستند و هر جا که چرم طبیعی بکار میرود نشان از کیفیت و گرانی آن جنس دارد. در آلبومی در ماه های گذشته یک اتومبیل بی ام وی که از چرم طبیعی روکش شده بود ( ) را منتشر کردیم. ولی در این آلبوم ساحل علم اتومبیل فراری که با چرم روکش شده حس بسیار خوبی به انسان میدهد

social code موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
محمد عباسی

نظرات  (۳)

۲۵ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۵ آسد جواد
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت
یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بی قرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد
هر کس که دید روی تو بوسید چشم من
کاری که کرد دیده من بی نظر نکرد
من ایستاده تا کنمش جان فدا چو شمع
او خود گذر به ما چو نسیم سحر نکرد
پاسخ:
اخ اخ اخ 
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۵ کمی بودن ...
ماشالانبوغ!
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۴ کمی بودن ...
مشالا نبوغ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">